teman-temanku

Wednesday, June 30, 2010

SKATE IS NOT A CRIME

hahaha, post aku kali ni tak de kene mengene dengan tajuk tu..

saje je bagi gempak sikit..ahahahaha

petang tadi aku pegi main inline kat skatepark kuantan..aku try semua trick yang aku tahu..dan aku mendapat banyak hadiah..nak taw hadiah ape?
empat lebam kat lutut kiri aku, pergelangan tangan rase macam nak patah dan bontot rase dah rabak...
itu semua hadiah dari trick acid grind,360 over gap, dan savannah ku sayang..hahaha

tapi takpe, lepas abes main aku call assa merangkap penolong kanan aku, hahaha..tak lah, awek aku lah woi...call-call je tanye beliau di mana, rupanya beliau berada di indera mahkota terus ajak lepak kat kedai casper...aku lepak ngan assa dan radhy..lepak ngan due ekor manusie ni membuatkan lutut aku yang dah macam orang tue ni hilang sakitnya..hahaha
almaklumlah, dapat jumpe buah hati..hahaha
best2..

esok aku nak pegi lagi skatepark, aku nak buat savannah sampai jadi..tak kire, nak jugak!!!
siol betol...

ok, aku rase sampai sini je bebelan aku untuk post ini..nantikan post yang seterusnya..huahuahuahua

No comments:

Post a Comment