teman-temanku

Thursday, September 16, 2010

BODOH,BERANI DAN BANGANG

what the hell?what the hell korok mu..hahahaha
tajuk itu memang ada kait mengait dengan aku..sebab ape?
sebab aku buat tindakan berani mati untuk bertanyakan soalan tutt kepada si tutt..haha
aku buat semua ni sebab atas nasihat sod,''alah, ko kawan je la ngan die''
hahahahahahahaha(nak gelak tapi rase bodoh)

dan dengan jari yang luka, aku pon taip lah soalan itu di YM..
''tutt tutt tutt''
hahahahahahaha(sekali lagi)

then, tak berbalas jugak(buat setakat ni lah).tapi aku faham kalau dia tak nak cakap ya..
for what nak ingat kisah atau makhluk yang pernah buat dia tutt tutt(bukan rogol or rosakkan anak dara orang okay), so, aku faham sangatlah kalau tak berbalas tu..

aku bukan ape, bile jumpe kat kolej mesti aku pandang tempat lain..jumpe je,bile terpandang mate beliau terus aku alih pandangan. aku tak selesalah nak buat macam tu lagi..
atleast kalau dia cakap YA, boleh jugak aku senyum kat dia bile jumpe..
takde lah macam stranger, bile terserempak pandang tempat lain,bile nampak dari jauh blah cari jalan lain..ya, aku salah, tapi tu lah..hahaha..tak tau nak cakap ape dah..

tapi takpe, aku hormati keputusan kau gila..haha


N&K
kawan?

No comments:

Post a Comment