teman-temanku

Monday, August 1, 2011

kadang aku terfikir, kenapa aku yang kena hadap masalah dan perasaan yang macam ni.kenapa?
aku selalu mengimpikan hidup yang bahagia, tapi tu lah, takde hidup manusia yang sentiasa bahagia. betul tak?.
aku dah terlampau banyak memendamkan perasaan. orang tengok aku happy, tapi dalam hati?
orang cakap jangan nak fikirkan sangat. tapi aku takkan fikir kalau perkara tu tak penting.
aku selalu impikan orang-orang yang aku sayang tau yang aku terasa ke, rasa cam nak nangis ke sebab aku memang dah banyak pendam. aku mengharapkan orang-orang yang aku sayang tahu perasaan aku. tapi tu lah, manusia bukan boleh baca hati. jadi aku tak salahkan sesiapa yang tak memahami aku.
memang aku ada buat salah dan bila aku dah sedar tolong bagi aku peluang untuk berubah dan aku memang akan berubah.
boleh tak aku nak cakap aku betul-betul takut kalau dimarahi oleh yang aku sayang.
Ibu ke,Abah ke,Kakak2 aku ke, malah sayangku Wany.
kadang rasa macam budak kecil yang dimarahi oleh ibunya.
macam pondan?bukan lah, aku dah banyak memendam perasaan dari sekolah menengah lagi. kadang-kadang aku tak tahan jugak, tapi apa lah daya aku nak melawan.
aduh, lagi di tulis lagi la sedih rasa.
opppsss, jangan salah faham ye kawan2, post ni bukan aku nak burukkan sape2, nak2 family aku and aku tak cakap Wany a.k.a. GF aku tu teruk. mereka2 ni dah cukup sempurna bagi aku. yes mereka tak sempurna, tapi sudah cukup sempurna untuk mengisi hidup aku.

aku sayang family aku.
aku sayang Syazwani Amalina.
xoxo

No comments:

Post a Comment