teman-temanku

Wednesday, September 21, 2011

Budak-budak yang banyak menyusahkan aku(just kidding)

Dari Kiri : Nana A.K.A. I.L , Ezzy A.K.A. R.H , Shamin A.K.A. entah.haha



Masa aku dan kawan-kawan aku pergi membuat latihan untuk hari kemerdekaan dan juga Hari Malaysia, kami di satukan dengan pelajar-pelajar sekolah dari pelbagai sekolah di sekitar Kuantan. Perkara yang sangat menarik dengan 'session' latihan tersebut adalah 3 ekor makhluk halus(gambar) .
Mereka terdiri daripada Nana,Ezzy dan Shamin. Kenapa aku 'pick' dieorang untuk post aku ni? Sebab aku selalu contact dengan dieorang. Hahahaha. Tapi yang penting dieorang sangat best. Let say, the best friends, best sister, and the best 'Opah' lah. hahahaha.

Memandangkan 'budok2' ni awesome, aku isytiharkan bahawa aku akan belasah dieorang bila dapat jumpa nanti. Motif? R.I.N.D.U.

Sudahlah, membebel panjang-panjang bukan korang boleh ada depan pintu(eh jap, tak bolehkan?haha).


p/s : 'budok2' yang lain tu jangan marah ye abang tak mention korang, next post lah ye. hahaha

No comments:

Post a Comment