teman-temanku

Saturday, July 3, 2010

DIGI LIVE TOUR at kuantan!!!

DiGi is tour the whole Malaysia for the first time, for the Xtreme sports.
and today, they stop at KUANTAN...yes2!!!

yang aku happy sebab semenjak aku main inline, aku tak penah join or pegi any comp pun..
so, niat di hati nak masok comp tu, tapi acara inline skate di batalkan sebab takde orang..
siot je..

kecewa gile sebab tak dapat join..bukan lah nak kate aku habat sangat main natang inline ni..
tapi just as pengalaman..
at least dapat rasa bahang comp camne kan?

dah ni tak dapat join tadi aku gi je jamm..hahaha
dah budak2 tolak aku suruh gi je jamm..
alasan mereka:
"gi je main, ko dah pakai inline, sapu je"
rugi ko tak try, barang2 ni dari shah alam"

kalau fikir tak logik pun, tapi dieorang suruh, aku gi je jamm..hahaha
rase macam peserta lak..hahaha

walaupun tak dapat join comp, dapat main barang2 redbull tu sudah..
lepaskan sangap tak dapat join..hahaha

cuaca?panas siot!!!
baru kejap main dah rase macam main dari semalam..hahaha

anyway best la jugak tour DIGI ni..

nak upload gambar memang aku takde..
takde mase lah nak amek2 gambar ni..

No comments:

Post a Comment