teman-temanku

Wednesday, July 7, 2010

siapa kata?


ko main rollerblade?alah, bende senang je tu..

ayat ni dah lame aku dengar dari beberapa individu yang mengkritik sukan yang aku ceburi..hahaha
tapi sikit pon aku tak kesah sebab inline skate atau rollerblade ni susah untuk melakukan tricknye(untuk yang reti cakap je)tapi kalau practice2, lame2 reti la nok!

haa..lantak lah cerite tu..
sekarang aku nak cite pasal semalam..

semalam aku gi skatepark, aku pon try la nak turun barang yang tinggi la jugak..
aku try je, mule try lepas turun dengan laju nye, dan juga seterusnye..
tapi part yang last tu best..aku nak trun lagi dan aku fikir nak try turun laju2..
tapi ntah macam mane aku bole terleka sekejap terus kaki kiri aku lari dan terus masuk bawah rail dan tulang kering aku tepat kene batang besi yang support rail tu..

memang sakit lah, ni gambar nye

tersedap tersangat..hahaha

yang ni satu hal..
mase aku ngah sakit2 baring2 ni, ade pakcik yang teman anak die main skateboard datang kat aku dan berkata
"adik ok tak ni?ni patah ni!!!"

aku dalam hati rase nak letak je inline aku ni dalam mulut die, bukan sebab ape, aku ngah sakit2 ni die boleh pulak meruntuhkan semangat aku..
nasib baik aku bukak slua tulang aku tak patah seperti kata2 siot dari pakcik tu..
rupe nye luke plus bengkak..hahaha


3 comments: