teman-temanku

Monday, February 7, 2011

Semalam adalah hari yang sangat seronok bagi aku, tak tahulah kalau dieorang..hahaha..semalam aku hang out dengan Jazri,Syepy,Ufiz dan yang paling penting my twink2, Wany..hee..kiteorang pegi jalan kat ECM je, ade yang makan pastu jalan2, tapi apa yang paling best sekali adalah lepas semua dah balik, aku bawak Wany jalan-jalan(naik moto) pusing punye pusing last2 kami lepak di tempat paling best di muka dunia, iaitu MEGAMALL..haaaa..yang best nye kiteorang duduk at the same place and same spot. Pelik? Hahahaha

Tempat tu lah first date kiteorang, dan tempat tu lah aku dengan berdebarnya mintak declare..hahahaahaha..sebab tu lah tempat tu special..

Tempat tu macam ada magnet bagi kami berdua untuk berborak panjang lebar. Kalau lepak tempat lain macam takde apa nak cakap. Lepak je situ belambak cerita nak cakap.

Hope nanti dapat lepak lagi macam tu. Tapi tak boleh selalu. Seminggu sekali je kat situ.hahaha..

Haaaaa….pastu ada satu lagi, siWany ni bagi aku cupcakes yang dia buat sendiri..*waaaa terharunya aku.. ada love2 lagi tu..hehe..chantek..dan sedap..

Cehh mule2 dia cakap

I ada hal nak cite ni

Aku pun takut gak lah kan, mana lah tahu aku ada buat salah ke, last2 bawak keluar cupcakes..sewel btol die tu..hehehehe

Nak tengok gambar nye?haaa..ade kat bawah

inilah cupcakes nya..hahahaha..coklat..kegemaranku..sedap2

Thanks to my gondol for this cupcakes...
love you~
wink2..hehehe

2 comments:

  1. sweet nya...nak satu.... hope u happy with her...

    ReplyDelete
  2. hehehe..thanks who ever you are..hehehe

    ReplyDelete