teman-temanku

Thursday, June 23, 2011

apa nak jadi

Semakin lama aku hidup dalam alam pelajar IPTS ni kisah atau jalan cerita di sini bertambah menarik. its going better and worst. semua ada. perubahan dari segi sikap dan cara hidup, perasaan, harga diri..oppsss..hahaha..siapa yang terasa dengan post aku ni jangan nak macam-macam hal lah, siapa suruh kau terasa.hahaha.

Ada yang semakin tua semakin kemas,cantik,handsome,cute..
ada yang makin gedik,menyakitkan hati,koya,bajet bagus,tak sedar diri,bertambah cakap kosong..(banyaknya lah kategori ni..hahaha)..

Haaa...ada yang jadi gila sebab sunyi, ada jugak bertambah gila disebabkan perempuan.hahahahaha..mampoh mu ahhh nok maroh ke, blog aku, suke hati aku ahh..tiba-tiba nak terasa..hahaha..blog=freedom of typing..hahaha

Aku tak suka gaduh-gaduh ni, tak matang..hahaha..duduk diam buat hal sendiri baru la bertamadun sikit dari mencari salah orang dan konon ingin memimpin rakan-rakan seperti dia seorang menteri..hahaha..oppsss lagi..hahaha..

Kalau yang terasa-terasa tu tak nak kawan dengan aku, aku tak kesah, aku boleh je hidup sorang, bukan mampos pun hidup sorang, ramai lagi orang berfikiran manusia kat luar tu..hahaha..

Jadi kesimpulannya dari post aku ni, orang yang cakap tah ape-ape,duk menipu pasal kisah hidup dia, duk telling fake story about your love la, konon-konon power tu.......dua perkataan untuk orang-orang berfikiran anjing ni INGAT ALLAH.

No comments:

Post a Comment