teman-temanku

Thursday, November 18, 2010

Makin hari makin seronok, tau sebab ape?ntahlah,aku pun tak tahu sebab ape. Hati masih lagi “im dying” bak kate nadia dalam blog die. Tapi nasib baik ada kawan-kawan SKATE TIMOR yang membuatkan aku tergelak sampai kotak suka aku abes..hahahahaha.

Ok, sambung lagi. Alhamdulillah, semenjak aku menceburi sukan ‘inline’ ni aku gain more friend you know. Best dapat kawan-kawan ni. Hari-hari pun makin busy dek kerana banyak aktiviti sihat yang kiteorang lakukan.

Haaaa. Cakap pasal aktiviti, malam ni kalau jadi lah, kiteorang akan melakukan aktiviti SKATE TOWN yang bermaksud mencari HOT SPOT untuk di jajahi..hahahaha. cari je lah mane-mane rail atau gap kat satu kuantan ni. Jumpe je terus tibai. Seronok jugak macam tu.

***********(otak aku berfikir)************entah lah, aku lupe la ape yang aku nak tulis tadi..-_-“

Ok la kawan-kawan, kalau aku dah ingaat nanti aku post lagi ye..hahaha

~eNd~

3 comments:

  1. jumpe spot bru..jgn lepak tepi je bak kate wak..mugonyo sene..

    ReplyDelete
  2. ciss . msty ade jgk yer . adess ! ta abes2 sk8 ..

    ReplyDelete
  3. zoul: aku hari tu lepak tepi lepas dah land trick..hahaha
    nadea:haha..dah name skater

    ReplyDelete