teman-temanku

Friday, November 5, 2010

MEMORY

“weh, jom keluar”

“nak pegi mane?”

“pegi la mane2,tengok wayang ke,jalan2 ke”

“takpelah, korang pegi jela”



Selepas dari kejadian yang melanda,dialog2 di atas adalah dialog akan aku jawap kepada semua orang..aku hanya akan keluar ke skatepark ataupun teluk cempedak hanya untuk bermain INLINE..

“alah kau, sebab tu je tak nak keluar jalan ngan kiteorang”

Korang takkan faham ape yang aku sendiri rasa..aku ni jenis yang SANGAT SUKA mengingati memori lampau tanpa aku paksa..aku ingat semua memori lama dari kecik SATU PERSATU..


Sedangkan perkara lama aku boleh ingat ni kan pulak mende yang baru terjadi..

Bagi aku tengok wayang ke, ape ke dah takde makne dah..semua tu mengundang memori je..

“dah macam DIA tak penah pegi skatepark”

Pernah, tapi sekali…dan hanya skatepark je kurang memori sikit pasal DIA..tolong la faham kawan2

That’s why I prefer to go to skatepark only…


"IT’S LESS MEMORY"

No comments:

Post a Comment