teman-temanku

Saturday, November 27, 2010

no pain no gain

No pain no gain huh..hahahaha..macam tak best je kan ayat tu..ape aku mengarot ni-__ -“….

Okay semalam 28 november 2010 aku telah mendapat hadiah best akibat dari mulut ‘cabul’ dua ekor skater iaitu BURUNG dan WAK KUANTAN. So, macam ni ceritanya,mase aku kat skatepark semalam aku lepak tepi dengan si burung dan wak kuantan ni, burung lepak tepi sebab injured and wak pun same kot, tengah borak-borak dieorang berbunyi “g r maing,burun takpe, ye injured” dan beberapa ayat lain lah yang aku dah lupa tapi ayat tu memang ‘masin’ la. Setelah itu, dengan semangatnya aku pergi main balik, sedang memikirkan ‘trick’ yang ingin di lakukan(frontside je..) di fun box tinggi belah jalan raya tu(tak tau?shut up and pergi sendiri lah tengok, malas aku nak cerite lokasinya). Semasa aku nak land lepas buat trick tu dengan tidak semena-mena kaki aku ‘glecoh’,’terpeleoit’,’kendur’,’terlari’ dan macam-macam lagi la translate, dan lutut aku dengan hensemnye merempuh bucu ‘down ledgeyang berhampiran di kawasan ‘pendaratan’. Lepas tu ape lagi, semasa ‘impak’ maksima tersebut aku dengan ‘style’nye berpusing 360 darjah sebelum land di lantai bak kata wak kuantan ‘bahan tanoh’. Sakit ke tak?soalan ape kau tanye ni jebon??sakit la pundekk.. nok nangih ase..hahaha.. malas dah aku nak cerita panjang, ni gambar nye. Mane?kat bawah ni haa, buta ke?adoiii…poser betul la kau..yang lain-lain(bukan poser) sila lah ‘ignore’ si poser tu…

hahahaha...budak-budak ni suruh aku g jahit..memang tak lah woi!!!
takut r aku
kulit ku terkoyak..hahaha..

4 comments:

  1. aduhh ! eeee ... saket ouh ! sabaw je lahhh .. p lah jahit .. nty infeksi plak ..

    ReplyDelete
  2. eee .. da alang2 da saket uh , bia je laa saket tros .. tp , kalau isi gamat pon , mybe akan close blek ...

    ReplyDelete
  3. ish x phm la.kenape la budak ni takut nk p klinik.huhuhu:p

    ReplyDelete