teman-temanku

Sunday, December 5, 2010

tag: 25 random things

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it’s because I want to know you more."


1. my name is muhammad kamil amir bin ahmad jais.hai!:)

2. kawan-kawan boleh panggil saya kamil, amir, eric montealegre, dan bradd pitt.hahahaha

3. sekarang saya tinggal di SG. ISAP DAMAI, kuantan, pahang, malaysia.haha

4. saya menuntut ilmu di KOLEJ SHAHPUTRA, kuantan dan saya mengambil jurusan jurus tendangan maut..hahaha..bergurau, saya ambil jurusan MEDICAL LABORATORY TECHNOLOGY. saya suka :)

5. saya tak hensem

6. saya menunggang motosikal sahaja. 135lc barai..hahaha

7. saya tak market sebab saya takda kereta(situasi kolej)

8. saya single dan saya susah mencari pengganti kerana saya setia dan saya tak kacak.(kisah benar)

9. saya adalah seorang peminat sukan extreme dan saya bermain inline.

10. buat masa ini saya hanya lepak di skatepark, kedai makan selepas main, lepak mega kejap, lepas makan dan lepak di pantai TELUK CEMPEDAK juga untuk bermain inline.

11. saya mempunyai inline jenama RAZORS dan saya tidak akan tukar brand.:)

12. pakaian?baju?kalau berkenan beli je lah apa-apa brand pun. seluar levi's dan radioactive. kasut vans,converse.

13. sangat gila dengan FACEBOOK.add lah KAMIL AMIR :)

14. saya sangat banyak bercakap dengan orang yang saya kenal.haha.mestilah.

15. saya seorang yang TIDAK ROMANTIK.

16. music?okay, saya tidak bertumpu pada satu-satu genre sahaja, selagi boleh diterima minda saya, saya akan mendengarnya. antara genrenya ialah, pop,punk,hardcore,hip hop,metal,indie dan macam-macam lagi lah, yang penting lagu itu best.

17. hah, lupa pulak, gaya pakaian?saya memilih style sukan inline lah. macam mana?baju besar(taklah besar sangat) seluar skinny, kasut vans, full cap dan wrstband. macam ni CLICK HERE. tetapi saya tidaklah tertumpu pada cara pemakaian seperti itu juga, cuma minat lebih ke arah itu.

18. pengguna MAXIS. maxis only.

19. kalau boleh saya nak jadi FULL TIME SKATER.hahaha

20. mengimpikan kereta suzuki swift.damn!

21. saya sudah kehabisan idea.hahahaha

22. seorang yang sayangkan kawan-kawan

23. walaupun tidak romantik, saya sangat sayangkan pasangan saya walau apa jua yang terjadi. saya setia pada yang satu.

24. WANITA BERTUDUNG, mata besar, comel, bibir angelina jolie, tak kurus, tak gemuk,memahami hati saya,GILA-GILA dan yang paling penting dari comel, BOLEH MENERIMA SAYA YANG TIDAK SEBERAPA INI.

25. more information?ask me lah..hahaha..facebook2!!!KAMIL AMIR

orang yang saya mahu tag adalah:
ieqa(of kos lah, sbb die yg tag mule2)
haaaa..nak senang, semua rakan-rakan di WE ARE BLOGGERS!

sila lakukannya dan beritahu pada saya di facebook, i wanna know bout you

No comments:

Post a Comment