teman-temanku

Wednesday, February 22, 2012

Keserabutan yang melanda jiwa

Hello! :) dalam keadaan yang serabut masih lagi terlakar senyuman di wajah aku yang tidak cantik(memanglah aku lelaki). So, macam mana dengan life korang? Awesome? Not bad? Or bad? Haha. Masingmasing ada masalah sendirikan.

Aku ni takde lah kepala hotak rasa serabut sangat, tapi cam agaklah. Haha.(mane satu aku ni?).

Pertama serabut dengan kelas yang tak menentu jadualnya, kadangkadang aku dah sampai kolej ni, tibetibe dapat SMS "kelas batal" perasaan tu macam ni: issshhhhuhuhuhaarrggghhhhheeookkkkkeeeppaallleeeeabbbahhkkaauuuuuulaaahhhhh.
Bukan apa, kalau last minute ada kecemasan macam kematian ke kan, cirit birit ke takpe lagi. Ni takde pun bagi sebab apa, bagilah tahu awalawal supaya minyak kenderaan aku tak habis macam tu je.

Yang keduanya, pasal aggressive inline skate aku, hahaha. Serabutnya datang daripada otak yang berusaha meyakinkan untuk membeli USD carbon Don Bambrick yang berharga RM1450. Masalah besar terjadi bila ketiadaan duit. Jadi sgala apa yang boleh jual.

Memandangkan aku update ni pukul 3:08a.m , aku dah tertidue masa type perenggan atas ni. Jadi aku rasa setakat ini sahajalah update aku. Selamat berjaya kawan!

-Blade or Die
-Shred Hard
-Roll KTN city

No comments:

Post a Comment