teman-temanku

Wednesday, February 29, 2012

Video tergendala | Demam | Game

hey guys! hahaha. baru je aku post pasal video kan? dengan ini secara rasminya aku mengiystiharkan video skate aku tergendala dek kerana demam. About me: aku payah dapat demam, sekali kena, menyungkurlah jawapnye.

nak jadikan cerita aku kena jugak demam, hah, mampos, 3 hari tak pergi kelas termasuk harini, mampos lah aku nak kejar balik pelajaran. dah lah mase aku pergi klinik tu ade perkara kelakar yang berlaku. masuk2 je klinik, ade kakak or makcik tu pandang aku secara sinis/ade kurang ajar sikit. hahaha. dah memang aku pergi klinik nak pergi ambik duit. datang klinik mestilah demam gile. so, tak heran lah muke aku dah macam roti canai. jangan nak padang pelik lah makcik. berpindah kepada cerita seterusnya, dalam bilik doctor tu die check2, sekali tekak aku bengkak plus bernanah sikit. damn, terkejut gile aku. nasib baik doctor tu cakap takde pape. lepas tu kan korang, ubat yang die bagi pun boleh tahan kurang ajar nye. nak2 antibiotik die. hahaha.



nampak tak mereka cuba bunuh aku?hahaha. tapi takpelah, nak baik kan?telan jugaklah.


hah?Game?oooo...tajuk tu? hahaha. masa aku demam takde ape lagi selain bermain permainan video diatas katil berselimut. ada orang sound aku kat twitter, "itu tak lain baring tangan pegang tab main game". hahaha. memang betul. orang tu adalah FW aku. nama die memang mula F pun. hahaha. game yang aku main(baru download) tu adalah Backstab HD dengan BIA2 (brother in arms 2). best woooo...nak sinopsis game tu?haaa...download sendiri. best diot. nak ni aku bagi gambar mengenai game tersenbunt.hahaha.


ni BIA2

yang ni backstab.


haaa....jadi itulah die ye saudara saudari sekalian. aku pun dah tak larat nak type ni haa..doakan supaya aku sihat seperti sedia kala dan kurangkan gile dalam otak ni sikit. Aminnnnn.

-blade or die

No comments:

Post a Comment